عشق نافرجام

بعضی ها

بعضی ها هستن وقتی به ما میرسن با کلی اعتماد به نفس میگن

 

“من با بقیه فرق دارم و مثل همه نیستم” ،

بعد معلوم میشه تنها فرقشون اینه که از بقیه خیلی بدترن !!!

من و تو شباهت های متفاوتی باهم داریم :
هر دو شکستیم ؛ تو قلب مرا ، من غرورم را
هر دو رقصیدیم ؛ تو با دیگری ، من با سازهای تو
هر دو بازی کردیم ؛ تو با من ، من با سرنوشتم
و در آخر هر دو پی بردیم
تو به “حماقت” من ، من به “پست” بودن تو
آری ، این شباهت های متفاوت هر روز آشکارتر میشود …

اگر میبینی هنوز تنهام ، به خاطر عشق تو نیست …
من فقط میترسم ؛ میترسم همه مثل تو باشند …



نظرات شما عزیزان:

arash
ساعت21:46---30 ارديبهشت 1392
salam azizam shoma ham link shodi

arash
ساعت23:34---28 ارديبهشت 1392
سلام وب خیلی قشنگی داری . خوشحال میشم به منم سربزنی مطئنم مطالبم خیلی به دردت میخورن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:,22:43به قلم: یه دوست ™